Hi,
We are facing an issue with esignature page , system is sometimes (not always)picking up Default Esignature Template instead of template configured for custom type.
Please suggest.
: 3026[3026] AT 3026: AddESignature: Trace for 09186af580f487bf begins
Tue Mar 19 20:02:21 2013 764062: 3026[3026] AT 3026: DM_DEBUG_ESIGN_METHOD : is not set to '1'
20:02:45,218 ERROR [main] com.documentum.fc.common.DfNewInterprocessLockImpl - IO Exception attempting to acquire interprocess lock
- java.io.FileNotFoundException: /export/home/documentum/dmadmin/apps/qadoc/shared/local/process5263.tmp/inuse.lck (No such file or directory)
at java.io.RandomAccessFile.open(Native Method)
at java.io.RandomAccessFile.<init>(RandomAccessFile.java:212)
at java.io.RandomAccessFile.<init>(RandomAccessFile.java:98)
at com.documentum.fc.common.DfNewInterprocessLockImpl.tryAcquire(DfNewInterprocessLockImpl.java:53)
at com.documentum.fc.common.DfNewInterprocessLock.tryAcquire(DfNewInterprocessLock.java:23)
at com.documentum.fc.client.content.impl.LocalContentManager.deleteOrphanedLocalContentDirectories(LocalContentManager.java:259)
at com.documentum.fc.client.content.impl.LocalContentManager.<init>(LocalContentManager.java:47)
at com.documentum.fc.client.content.impl.LocalContentManager.getInstance(LocalContentManager.java:34)
at com.documentum.fc.client.content.impl.LocalContentManager.getContentFile(LocalContentManager.java:130)
at com.documentum.fc.client.content.impl.ContentManager.namelessGetFile(ContentManager.java:231)
at com.documentum.fc.client.content.impl.ContentManager.getFile(ContentManager.java:178)
at com.documentum.fc.client.content.impl.ContentManager.getFile(ContentManager.java:153)
at com.documentum.fc.client.DfSysObject.getFileEx2(DfSysObject.java:1789)
at com.documentum.fc.client.DfDocument___PROXY.getFileEx2(DfDocument___PROXY.java)
at com.documentum.dmcl.impl.GetFileHandler.get(GetFileHandler.java:34)
at com.documentum.dmcl.impl.DmclApi.get(DmclApi.java:40)
at com.documentum.dmcl.impl.DmclApiNativeAdapter.get(DmclApiNativeAdapter.java:135)
at com.documentum.dmcl.impl.DmclApiNativeAdapter.get(DmclApiNativeAdapter.java:121)